Korekcja wad postawy

Korekcja wad postawy Warszawa

Praca siedząca wpływa negatywnie na Twoją postawę? Widzisz u siebie okrągłe plecy lub wdowi garb? Masz kolana ustawione do środka lub na zewnątrz? Może usłyszałaś/eś, że masz płaskostopie?

Nieprawidłowa postawa to nie tylko problem estetyczny, ale przede wszystkim problem zdrowotny, który zaniedbany może powodować dolegliwości bólowe, obniżać komfort życia, a także przyspieszać zużywanie się tkanek. Im szybciej podejmiesz działanie, tym lepsze efekty możesz uzyskać.

Problem z postawą dotyczy Ciebie? Nie czekaj, aż przerodzi się w problem bólowy! Zacznij pracować ze swoją postawą, wybierając usługę “Korekcja wad postawy dorosłych”.

Umów się przez Booksy

Korekcja wad postawy 60 min 200 zł

Przyczyny powstawania wad postawy

Najczęstszą przyczyną powstawania wad postawy i dolegliwości z tym związanych jest siedzący tryb życia, szczególnie wielogodzinna praca przed komputerem oraz ograniczenie ruchu na świeżym powietrzu. Niedobór codziennej aktywności fizycznej, stres i przeciążenie obowiązkami są częstą przyczyną słabnięcia mięśni pilnujących prawidłowej postawy (m.in. mięśni brzucha, pośladków, prostownik piersiowego odcinka grzbietu oraz mięśni utrzymujących sklepienia stopy).

Zapobieganie wadom postawy

Regularne zajęcia korekcji wad postawy pozwolą na zapobieganie kolejnym dysfunkcjom oraz pomogą powrócić do prawidłowej postawy. Praca z wykwalifikowanym terapeutą ruchowym jest gwarancją poprawy jakości naszego codziennego funkcjonowania.

Najczęstsze wady postawy

Do najczęstszych wad postawy należą:

• Skrzywienie boczne kręgosłupa
  • Okrągłe plecy
  • Płaskie plecy
  • Wklęsłe plecy
  • Kurza klatka piersiowa
  • Płaska klatka piersiowa
  • Koślawe kolana
  • Płaskostopie

Cel korekcji wad postawy

Najważniejszymi powodami w jakich zapraszamy do naszych specjalistów w celu korekcji są:

• Wyrobienie prawidłowych nawyków postawy
  • Korekcja wad postawy oraz zapobieganie ich pogłębiania
  • Wzmocnienie mięśni wokół kręgosłupa
  • Poprawienie sprawności fizycznej i wydolnościowej
  • Rozciągnięcie nadmiernie przykurczonych mięśni
  • Zwiększenie zakresu możliwego ruchu

Jak przebiega terapia wad postawy?

Głównym elementem terapii wad postawy dostosowanych do pacjenta jest wybranie odpowiednich ćwiczeń korekcyjnych. Kolejnym ważnym elementem jest wzmocnienie mięśni grzbietu, brzucha, nóg i posturalnych. Ćwiczenia są tak dobierane by zwiększyć sprawność, wydolności i możliwości ruchowe.

• 1 na 1
  • 100% uwagi