Masaż klasyczny

Masaż klasyczny Warszawa

Zmagasz się z uczuciem napięcia i sztywności w ciele? Potrzebujesz chwili relaksu i odprężenia? Może odczuwasz dyskomfort po długim dniu pracy lub intensywnym wysiłku fizycznym?

Współczesny tryb życia często przynosi ze sobą stres i napięcie, które mogą odbijać się na Twoim ciele. Masaż to doskonały sposób na złagodzenie napięć mięśniowych, poprawienie krążenia krwi oraz przywrócenie uczucia odprężenia i wewnętrznej harmonii.

Nasi fizjoterapeuci zapewnią Ci chwilę błogiego relaksu, używając specjalnych technik masażu klasycznego, które pomogą rozluźnić Twoje mięśnie, poprawić elastyczność ciała i wprowadzić Cię w stan głębokiego odprężenia. Pozbądź się napięcia i stresu, wybierając naszą usługę “Masaż klasyczny“, aby poczuć ulgę i przywrócić równowagę swojemu ciału i umysłowi.

Umów się przez Booksy

Masaż klasyczny 30 min 100 zł

Masaż na ból kręgosłupa i mięśni

Zarówno ciężka praca fizyczna, jak i siedzący tryb życia mogą doprowadzić do przeciążeń kręgosłupa i mięśni, powodując ból oraz dyskomfort. Jeżeli odczuwasz pieczenie w kręgosłupie lub zaobserwowałeś ograniczenie ruchomości, niezwłocznie wybierz się na masaż klasyczny.

Masaż rehabilitacyjny

Masaż klasyczny jest najpopularniejszą formą masażu, często pełni rolę masażu rehabilitacyjnego. Wykorzystuje on specjalne ruchy oraz techniki takie jak głaskanie, rozcieranie, ugniatanie, oklepywanie, wyciskanie, czy wibracja. Wykonanie poszczególnych elementów masażu klasycznego służy pobudzeniu do pracy organizmu człowieka. Wykonywany on jest na nagie ciało, przy użyciu środka poślizgowego (kremu, oliwki, maści). Czas masażu uzależniony jest od masowanego odcinka.

Działanie masażu klasycznego

Wskazany jest przy zmianach zwyrodnieniowych, stłuczeniach, bólach kręgosłupa, chorobach reumatycznych. Działa przeciwbólowo, normalizuje napięcie mięśniowe, poprawia przepływ krwi oraz wzmacnia i przyśpiesza regenerację mięśni. Masaż klasyczny jest dla każdego, kto chce zapomnieć o bólu i przywrócić swój organizm do pełnej sprawności.

• 1 na 1
  • Pełen profesjonalizm