Aktywna ciąża

Aktywna ciąża Warszawa - Zajęcia grupowe

Aktywna ciąża to zajęcia grupowe stanowiące zarówno fizyczne, jak i mentalne przygotowanie do świadomego wykorzystania ciała w porodzie oraz bycia aktywną mamą.

Aktywna ciąża - zajęcia grupowe 60 min 35 zł

Plan zajęć grupowych

Bezpieczne ćwiczenia w ciąży

Ze względu na dbałość o zdrowie ćwiczących, przed przystąpieniem do zajęć fitness konieczne jest przekazanie prowadzącej wypełnionej karty uczestniczki wraz ze zgodą lekarza prowadzącego ciążę na udział w zajęciach.

Ćwiczenia dla ciężarnych w Warszawie

Zajęcia bazują na wiedzy i doświadczeniu położniczym opartym o aktualne zalecenia medyczne, profilaktyce zmian w ciele kobiety w czasie ciąży, przygotowaniu jej ciała do narodzin dziecka, nauki technik oddechowych oraz prenatalnej stymulacji dziecka w życiu wewnątrz łonowym.

Gimnastyka dla ciężarnych w Warszawie

Zajęcia Aktywna ciąża prowadzone są przez fizjoterapeutki zajmujące się zdrowiem kobiet.

Fitness dla ciężarnych w Warszawie

Ćwiczenia odpowiednie są dla kobiet o dowolnym stopniu sprawności fizycznej, w każdym trymestrze ciąży. Zajęcia fitness skierowane są do kobiet w zdrowej fizjologicznej ciąży, planujących urodzić zarówno naturalnie, jak i drogą cięcia cesarskiego, których lekarz prowadzący wyraża zgodę na udział w ćwiczeniach.

Czy aktywność fizyczna podczas ciąży jest dla ciebie dobra?

Jeśli jesteś zdrową kobietą i regularnie ćwiczenia w czasie ciąży:

• Pomagają utrzymać odpowiednią wagę podczas bycia w ciąży.
  • Zmniejszają niektóre z częstych dolegliwości kojarzonych z ciążą (zaparcia, bóle pleców, obrzęki nóg, kostek i stóp).
  • Pomagają w radzeniu sobie ze stresem.
  • Zapewniają lepszy sen.
  • Sprawiają, że płuca i serce wraz z z naczyniami krwionośnymi będą silniejsze.
  • Zmniejsza ryzyko przedwczesnego porodu.
  • Mogą zmniejszyć ryzyko wykonania cesarskiego cięcia.
  • Zmniejszają szanse na powikłania ciążowe (np. cukrzyca ciążowa czy wysokie ciśnienie).
  • Dodaje energii.
  • Poprawiają samopoczucie i dodają energii.

• Kameralna grupa
  • Nastrojowe wnętrze