Indywidualny trening terapeutyczny

Jesteś po urazie kolana, kostki lub barku? Cierpisz na ból pleców? Może wracasz do sprawności po operacji?

Skuteczne leczenie nie może odbyć się bez odpowiednich ćwiczeń, umożliwiających wzmocnienie osłabionych obszarów, zapewnienie możliwości bezpiecznego ruchu i umożliwiających powrót do preferowanej aktywności na co dzień. Bez względu na to, czy jesteś po kontuzji, zabiegu, czy zmagasz się z bólem, trening dostosowany przez specjalistę, pozwoli Ci szybko i bezpiecznie wrócić do zdrowia.

Jeśli uraz, przebyty lub planowy zabieg lub ból dotyczą także Ciebie, nie zwlekaj. Odzyskaj zdrowie, wybierając usługę “Indywidualny trening terapeutyczny” i wróć do pełni zdrowia.

Umów się przez Booksy

Trening terapeutyczny 60 min 200 zł

Powrót do sprawności ruchowej po kontuzji lub operacji

Terapia ruchowa ma na celu wzmocnienie osłabionych partii ciała i przywrócenie prawidłowego napięcia częściom przeciążonym. Nasza filozofia zdrowego ruchu skupia się na reedukacji podstawowych wzorców ruchowych, które mają bezpośredni wpływ na prawidłowe funkcjonowanie ludzkiego ciała. Aby powrócić do uprawiania sportu lub zwykłych aktywności dnia codziennego bez narażania swojego ciała na dolegliwości bólowe niezbędny jest powrót do podstaw i praca nad wzmacnianiem swoich najsłabszych ogniw, które z czasem zaprocentują zdrowiem, dobrą i dobrym samopoczuciem.

Trening terapeutyczny – diagnostyka i wywiad

Trening terapeutyczny rozpoczyna się wywiadem oraz pełną diagnostyką polegającą na wykonaniu testów pozwalających zdiagnozować dysfunkcje ruchowe i ocenić ich skalę. W trakcie treningu terapeutycznego, terapeuta ruchowy pozostaje w ścisłej współpracy z rehabilitantem prowadzącym, gwarantując tym samym zaprogramowanie możliwie najskuteczniejszej i najbardziej efektywnej terapii ruchowej w celu przywrócenia pełnej sprawności ciała.

Trening terapeutyczny skoncentrowany na Tobie

Zajęcia mają charakter indywidualny, dzięki czemu terapeuta jest w pełni skoncentrowany na Tobie i Twoich potrzebach dostosowując intensywność i poziom wykonywanych ćwiczeń do aktualnych możliwości fizycznych. Celem prowadzonej terapii ruchowej jest wzmocnienie ciała i wytworzenie trwałych i stabilnych wzorców ruchowych przeciwdziałających powstawaniu dolegliwości bólowych lub ich powrotowi. Trening terapeutyczny to niezbędny element procesu pozwalającego wyjść z trudnej i długotrwałej kontuzji, a także odzyskać pełnię sił po przebytej operacji.

• 1 na 1
  • 100% uwagi