Rehabilitacja i fizjoterapia ortopedyczna Warszawa

Zmagasz się z bólem kręgosłupa? Doskwiera Ci ból kolan lub barku? Może doznałeś kontuzji podczas codziennych aktywności?

Praca siedząca i zbyt mała ilość aktywności powodują, że coraz więcej osób mierzy się z dyskomfortem podczas codziennego funkcjonowania. Nieleczone problemy mogą prowadzić do pogłębienia się problemu lub pociągać za sobą dolegliwości w innych obszarach ciała.

Jeżeli ból, dyskomfort lub problemy podczas wykonywania codziennych czynności dotyczą także Ciebie, bądź któregoś z Twoich bliskich, nie czekaj. Pozbądź się problemu, dzięki jednemu z naszych specjalistów, wybierając podczas zapisu usługę “Rehabilitacja dorosłych”.

Umów się przez Booksy

Rehabilitacja dorosłych 30 min od 100 zł
Rehabilitacja dorosłych 60 min od 200 zł

Wsparcie w powrocie do pełnej sprawności ruchowej dzięki rehabilitacji

W naszej codziennej pracy pomagamy pacjentom zapomnieć o bólu i trudnościach z poruszaniem się. Zadbamy poprzez rehabilitację o przywrócenie do pełnej sprawności i zdrowia po kontuzjach, interwencjach chirurgicznych czy chorobach neurologicznych. Pomagamy eliminować wady postawy oraz dolegliwości bólowe spowodowane siedzącym trybem życia. Zwłaszcza ostatnim czasem bardzo często w związku z popularnym home office i brakiem ruchu przychodzą do nas osoby którym potrzebna jest rehabilitacja kręgosłupa.

Edukacja pacjenta w trakcie rehabilitacji

Kładziemy mocny nacisk na edukację pacjentów – uczymy jaką postawę przyjmować na co dzień oraz jak przygotować się do wysiłku fizycznego, aby eliminować ryzyko wystąpienia kontuzji i przeciążeń.

Zmiana wzorców ruchowych

Praca z pacjentem w gabinecie rehabilitacyjnym to dla nas pierwszy krok do poprawy jego sprawności. Aby zapewnić pełen sukces terapii i utrwalić jej efekty, pomagamy pacjentom pracować nad zmianą ich wzorców ruchowych. Nikt z nas nie jest przecież tylko chorą ręką lub nogą bądź samym bolącym kręgosłupem. Nasz organizm jest złożony z wielu elementów, których prawidłowe funkcjonowanie może zapewnić jedynie zrównoważona rehabilitacja.

Różnorodne formy terapii rehabilitacyjnej

Każdego dnia narażamy się na przeciążenia spowodowane nieprawidłową postawą, siedzącym trybem życia, czy wręcz przeciwnie – nadmiernym i obciążającym wysiłkiem fizycznym. Dlatego w naszej ofercie znajdziesz różnorodne formy terapii. Rehabilitujemy pacjentów m.in. z pourazowymi i przeciążeniowymi bólami kręgosłupa, po urazach kolana czy kostki, z tzw. kolanem biegacza. Pomagamy w terapii zwyrodnienia stawu biodrowego, rehabilitacji barku i łokcia, dłoni i nadgarstka.

Zespół specjalistów w różnych dziedzinach

Do każdego naszego pacjenta podchodzimy indywidualnie, każdy przypadek jest dla nas inny. Pracujemy jako zespół specjalistów w różnych dziedzinach, stosujemy nowoczesne metody fizjoterapii (m.in. metodę FDM, P-DTR, metodę Mulligana, klawipresurę, terapię punktów spustowych). Często łączymy terapię z odpowiednio dobranymi treningami i sugerujemy pacjentom jakie ćwiczenia powinni wykonywać. Jesteśmy przekonani, że gwarancją powodzenia terapii jest włączenie pacjenta na każdym etapie rehabilitacji.

Przekazujemy wiedzę pacjentom

Terapia to nie wszystko. Dlatego nie pozostawiamy pacjenta bez odpowiedzi, przekazujemy całą obszerną wiedzę na temat schorzenia, szczegółowo opisujemy kolejne etapy leczenia. Każdy pacjent wychodzi z naszego gabinetu z konkretnymi zaleceniami i wskazówkami, których stosowanie ma zapobiec nawrotom dolegliwości i lepszym stanem zdrowia.

Skontaktuj się z nami i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

• 1 na 1
  • Pełen profesjonalizm
  • Holistyczne podejście

Ból spowodowany urazem lub schorzeniem

Ból jest sposobem organizmu na poinformowanie Cię, że coś jest nie tak. Jeśli odczuwasz ból, może on być spowodowany urazem, chorobą lub schorzeniem. Nawet jeśli nie odczuwasz żadnych dolegliwości, możesz skorzystać z fizjoterapii – zwalcza ona ból i zapobiega nawrotom urazów, a także poprawia funkcjonowanie różnych organów.

Ból pleców

Jeśli cierpisz z powodu bólu pleców, sztywnych stawów lub jakichkolwiek niedogodności wynikających z Twojego wieku, oferujemy szereg usług, które pomogą Ci odzyskać swoje życie. Oferujemy szeroką gamę zabiegów dla pacjentów w każdym wieku i o różnym stanie zdrowia. Spotkaj się z jednym z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy Ci pomóc.

Czym zajmuje się fizjoterapeuta?

Fizjoterapia to zawód o wielu twarzach. Składa się z szerokiego spektrum wykwalifikowanych specjalistów, którzy współpracują ze sobą w celu poprawy funkcji narządu ruchu i aktywności życiowej. Fizjoterapeuta jest osobą przede wszystkim odpowiedzialną za diagnostykę, leczenie i rehabilitację funkcji narządu ruchu i czynności życiowych. Fizjoterapeuta jest odpowiedzialny za kompleksową opiekę nad pacjentami, w tym za działania rehabilitacyjne, które mogą być niezbędne do utrzymania optymalnego stanu zdrowia, zapobiegania chorobom lub urazom, a także wspomagania powrotu do zdrowia po przebytej chorobie lub urazie.