Pierwsza wizyta u fizjoterapeuty

Jak przygotować się do pierwszej wizyty u fizjoterapeuty?

Jeśli po raz pierwszy udajesz się na wizytę fizjoterapeutyczną, mamy dla Ciebie kilka informacji, o tym jak się przygotować.

Praca w miłej atmosferze przekłada się na efekty terapii, ułatwia i przyśpiesza proces diagnostyczny, dlatego zależy nam, abyś w naszym studio Fizjo4life w Warszawie czuł/a się swobodnie, dlatego zachęcamy do odpowiedniego przygotowania się do pierwszej wizyty .

Najważniejsze rzeczy, o których warto wiedzieć przed przyjściem do naszego gabinetu:

Jeżeli masz 16-18 lat, konieczna jest zgoda na wizytę. Wymaganą zgodę możesz pobrać tutaj. Wydrukuj ją i poproś o podpis rodzica/ opiekuna prawnego.

Dzieci poniżej 16 roku życia muszą stawić się na wizytę z rodzicem/ opiekunem prawnym.

Jak przebiega pierwsza wizyta u fizjoterapeuty?

W Fizjo4life w Warszawie pierwsza wizyta składa się z trzech kluczowych elementów – wywiadu i badania i terapii. Nasi fizjoterapeuci w pierwszej kolejności przeprowadzą z Tobą szczegółowy wywiad oraz diagnostykę związane z dolegliwościami, objawami, historią choroby, dotychczasowym leczeniem, w celu ustalenia przyczyn problemu, z którym się do nas zgłosiłaś/eś.

Fizjoterapeuta już podczas pierwszej wizyty może rozpocząć terapię. Na koniec wizyty fizjoterapeuta odpowie na wszystkie pytania i wątpliwości, a także przekaże zalecenia, dzięki którym zapobiegniesz nawrotowi dolegliwości. Jeżeli będziesz wymagał/a dalszej rehabilitacji, omawiany jest jej przebieg i ilość kolejnych wizyt.

Wybierz się na swoją pierwszą wizytę u fizjoterapeuty w Warszawie, wybierając naszych specjalistów!

Wizytę fizjoterapeutyczną możesz umówić osobiście w naszym studio, telefonicznie lub przez aplikację Booksy.