STAW BIODROWY

Jest to staw tworzący połączenie uda z kością miednicy. Jest on wieloosiowy, składający się z  kulistej części będącej zakończeniem kości udowej i wklęsłej panewki stawu biodrowego położonej na miednicy.

Zaliczamy go do jednych z największych stawów w organizmie i jego prawidłowe funkcjonowanie jest odpowiedzialne za możliwość poruszania kończyny dolnej, a dzięki temu i za możliwość chodzenia.

SKUTECZNA terapia METODĄ FDM, poprawa po każdej terapii.

Funkcja lokomocyjna, która jest następstwem zasady działania stawu biodrowego powoduje, iż wraz z upływem czasu staje się on co raz bardziej podatny na uszkodzenia i słabszy. Często też dotyczą go dolegliwości bólowe.

Jednym ze schorzeń w obrębie pasa miednicy, występującym bardzo często, jest zwyrodnienie stawu biodrowego. Jest ona spowodowana stopniowym zużywaniem się stawu i idącym za to zwyrodnieniem. Staw ten bardzo często narażony jest też na liczne urazy np. w następstwie upadku, bardzo silnego obciążenia podczas pracy fizycznej, uprawianiu sportu.

Nikt z nas nie lubi cierpieć, tak więc jeżeli boli Cię biodro, odczuwasz dyskomfort przy chodzeniu, ból promieniujący od pachwiny w kierunku kolana, który zwiększa się podczas ruchu, chodzisz utykając, lub masz z chodzeniem problem. Nie możesz sam ubrać skarpetek, bo założenie nogi na nogę jest dla Ciebie niewykonalne z powodu bólu zgłoś się do nas w celu umówienia się na rozmowę z rehabilitantem.

Dzięki odpowiedniej diagnostyce poprzedzającej nowoczesną i fachową rehabilitację pomożemy Ci wyleczyć kontuzję, usuniemy przyczyny bólu i  pozwolimy odzyskać sprawność.

ZAPRASZAMY DO NASZEGO GABINETU!