Macie Państwo dość bólu przy każdym ruchu?  Kolejek do lekarzy i rehabilitantów opłacanych z NFZ, często zawiedzionych nadziei na życie bez bólu i trudności w poruszaniu? Jednocześnie nie chcecie wydać fortuny na zabiegi fizjoterapeutyczne?

Nasza firma wychodzi Państwu na przeciw.

Fizj4life jest najlepszą odpowiedzią na zapotrzebowanie warszawskiego rynku na tanie, a zarazem skuteczne leczenie rehabilitacyjne. Nasza specjalistyczna praktyka fizjoterapeutyczna zapewni każdemu świadomemu pacjentowi usługi na miarę XXI wieku.

Zajmujemy się kompleksową rehabilitacją, przeprowadzamy masaże także sportowe, a wszystko w  miłej i przyjaznej atmosferze.

Powodzenie terapii zależne jest wielokrotnie od zrównoważonej rehabilitacji całego organizmu. Nikt z nas nie jest przecież tylko chorą ręką lub nogą, bądź samym bolącym kręgosłupem. Oddając się w nasze ręce możecie być Państwo pewni, że zajmiemy się kompleksowo całością.

U nas nie ma pytań bez odpowiedzi. Nie pozostawimy Państwa bez obszernej wiedzy na temat Państwa schorzenia. Metod rehabilitacji i sposobów na codzienne raczenie sobie z powodowanym przez nie dyskomfortem.

Zrozumienie problemu zdrowotnego, znalezienie i poznanie przyczyny bólu daje siłę do walki o powrót do zdrowia i pozostawia mało miejsca na chwilowe zwątpienia w sens wysiłku.

Przyświeca nam także hasło, że: lepiej zapobiegać niż leczyć. Podczas rozmów wstępnych z pacjentem, a także podczas rehabilitacji szukamy słabych punktów w Państwa organizmie i pokazujemy jak je wzmocnić.

Dzięki temu inwestując w nasze usługi macie Państwo pewność, ze zaowocują one nie tylko w  najbliższej przyszłości, ale pozwolą zachować maksymalną sprawność całego ciała do późnej starości.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszymi usługami zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.